Tema: Re: miestoiq.lt - nuomones?
Autorius: simutis
Data: 2009-03-30 13:53:02
> Tarkim, vietoj to, kad saito redaktoriui aiškint, kad BMP yra kažkoks
> blogis galima tuos pačius BMP supakuot su mod_gzip (dydis mažėja 10-100
> kartų).
> Taip, kad ar man verta kam nors kalt į galvą, kad BMP yra blogis ar įrašyt
> vieną .htaccess eilutę?
>
> BTW pats BMP gali būt supakuotas JPEG arba PNG algoritmais (svarbu, kas
> viduj o ne failo extensionas).

Kažką tu čia nori įrodyt, nežinia dėl ko.

Galima daryt normaliai, galima naudot BMP. PNG aš irgi privengiu, nors
pastarasis bent jau kažkokią pritaikymo sritį web'e turi, priešingai, negu
BMP.

O dėl tų .htaccess dalykėlių, tai komentarų apie saitą norėjo lyg tai ne
hostingo serverio adminas? Ir mod_gzip ne visur yra.