Tema: Re: serveriai.lt jau pradeda nervinti: oposumas
Autorius: Artūras-M
Data: 2009-01-29 01:13:44
vist wrote:

> Ne tai sitas aisku: as tik noreciau kad man su tokiu super apkrovimu p
> okiek laiko nepasiulytum DS :))

pagal mano įsitikinimus, 5000 unikalių į parą ta riba, kur nelabai noriu
laikyti ant bendro serverio be specialių susitarimų. O šiaip, nežiūrint to, kad
vienas pirmųjų Lietuvos rinkai pasiūliau VPS, dažnai žmones atkalbinėju nuo
tokio pasirinkimo. Labai jau naglą snukį reikia nutaisinėti, kai
nesuprantančiam žmogui atsitinka kokia bėda. Nei viena panelė neužtikrina
pakankamo serverio saugumo. Va visų mėgstamas roundcube pastaruoju metu įtaisė
Directadmin skylę, buvo užverstas ne vienas serveris trojanais ;)  LxAdmin
užverčia patys klientai, per daug galingų mygtukų yra prieinamų su admin
teisėmis :-) cPanel gelbėtų, tačiau piniginę dar labiau plonina...