Tema: Re: serveriai.lt jau pradeda nervinti: oposumas
Autorius: Arvydas
Data: 2009-01-28 13:54:30
 > 3 metus stebet ir nieko nedaryt yra kvaila is Jusu puses.

Tame, aišku, yra mūsų kaltės, bet tai neatleidžia naudotojo nuo
atsakomybės. O jei ir praneštume apie problemą anksčiau, vargu
ar labiau apsidžiaugtumėte.

 > Ir beje Jusu pasiulymas atsirado po to kai mano svetaine
 > radejo pastoviai atakuot Ruskiu, Ciurku ir kiti ip . As
 > manau kad serverio apsauga ne mano problema. Jei klystu
 > pataisykit mane.

Serverio darbas - vykdyti užklausas. Ir jis tą darbą tvarkingai
atlieka. Jis negali už jus nuspręsti, kurių šalių lankytojai
jums yra "geri", o kurie "blogi". Tai, kad serveris priėmė iš
Rusijos užklausą ir grąžino lankytojui jos rezultatus su saugumu
neturi nieko bendro.

 > Beje kodel slepiat apache error logus? Bent jau as senokai
 > negaliu ju ziuret: jie pastoviai tusti.

Neslepiam, tiesiog dėl serverių konfigūracijos ypatumų, ne visos
klaidos gali būti užfiksuotos. Problemos sprendimas ieškomas ir
kai tik jį rasime, būtinai įgyvendinsime.

 > Ir kaip Jus isivaizduojat optimizavima to kas naudojama
 > standartiskai kruvoje svetainiu?

Mes nesame PHP programavimo įmonė. Mes nuomojame serverius ir
galime pasakyti, kokio serverio reikia, kad jūsų PHP programa
galėtų gerai veikti. Tačiau nagrinėti PHP kodo vidų ir ieškoti
eilučių, kurias galima būtų optimizuoti - tai nėra mūsų
kompetencijoje.

 > Kada pries kokius 1.5 metu buvo tikrai pakurta viena nesamone
 > tai Jums tai nesukele jokiu problemu: per 2 dienas buvo
 > prisukta ~10Gb srauto. Vienas scriptukas buvo uzsiciklines...

Tokiems atvejams serveriuose paliekam resursų rezervą. Jei kuri
svetainė tą rezervą naudojo tik vieną ar kelias dienas,
problemos iš to nedarome.