Tema: Re: serveriai.lt jau pradeda nervinti: oposumas
Autorius: vist
Data: 2009-01-28 20:29:20
Kolega klausyk: jeigu mano poreikiams tikrai reiketu VDS as ji
nupirkciau ir uz didesnisu pinigus, bet as sventai tikras kad is manes
norima tiesiog daugaiu litu ir tiek. VA KUR ESME
O taip mastau todel, kad man nebuvo pateikta JOKIOS KONKRECIOS
INFORMACIJOS AR IRODYMU. Cia tokie pasisvaiciojimai kad "jusu sistema
labai apkrauna procesoriu" gali tiekejas susikist i ana vieta. Net ir
teisiniu pagrindu ziurint: kol nepateiks man jokiu faktu apie mano
daroma zala as savo paslaugu tiekeja su tokiais pasiulymais galiu
pasiust n...ui. Ir jis tures ten nueit, nes jis nepateikia man jokiu
KONKRECIU faktu, o tik muilina akis.

Pratrukau, nes cia kai kas mano kad gailima keliu litu VDS. Jei visi
taip manytu tai turbut kiekvienas turetume vazinet su Ferari ir devet
Gucci kostiumus.

VSIO