Tema: Re: serveriai.lt jau pradeda nervinti: oposumas
Autorius: Arvydas
Data: 2009-01-28 13:29:22
Gal ir būtų dėkingi, bet mūsų darbas - prižiūrėt serverius, o ne
optimizuot kitų programuotojų rašytą PHP kodą. Jei jums svarbi
Joomla atetis, jūs galite patalpinti savo svetainę atskirame
serveryje (dabar kainos atžvilgiu tai ne itin skirsis nuo
talpinimo plano), įjungti jame visų įmanomų užklausų ir procesų
log'inimą, ir po kokio mėnesio įtempto darbo pranešti Joomla
kūrėjams, kurias sistemos dalis būtų galima optimizuoti.