Tema: Re: serveriai.lt jau pradeda nervinti: oposumas
Autorius: vist
Data: 2009-01-28 20:50:19
Tai dabar apmastymui: projektas nekomercinis, comunity. Tai tu man
siulai foruma, galerija su user upload, resize ir t.t. paciam darytis.
Tai jei buciau genealus programuotojas ir tureciau tam laiko tai gal ir
imciausi... Ar neatrodo kad ir neblogai ismanantis ir darantis pats sau
gali lygiai taip pat gaidziu privelt?