Tema: Re: serveriai.lt jau pradeda nervinti: oposumas
Autorius: Levas
Data: 2009-01-28 18:32:47
as joomla buvau paleides ant labai leto kompo :) (1.4GHz P4, 512Mb ram, senas ide diskas). Siaubingai stabde. Tikrai labai daug resursu eda. Aisku testiniais tikslais i mysql buvau ikeles ar tai 10K ar 20K straipsniu. Ten kazkokia migla buvo, nes pats MySQL per Myphpadmin puikiausiai rasdavo ir parodydavo bet kuri straipsni. Custom sprendimas is tos pacios duombazes irgi lengvai veikdavo. Todel daugiau as tos joomlos ir nenaudojau- ji pernelyg grandiozine programa. Tas pats, kaip raveti rutu darzeli su ekskavatorium.

--
Bye, Levas