Tema: Re: 40..42" TV
Autorius: fenix@h
Data: 2017-12-12 18:14:20

> Nejau, Vilniuje nėra vietos bent po vienai gerai mėsinei kiekviename
> Vilniaus rajone? Abejočiau. Nes dabar kai pradedi kalbėti su žmonėmis,
> vis atrandi kas kažkur kažkaip per kažkokius pažįstamus, ūkininkus ir
> pan. mėsas sau perka. Tai nelabai aišku, kam tiek ūkininkams, tiek
> pirkėjams reikalinga tokia sudėtinga tiekimo schema. Ko, gero, niekam
> nereikalinga, bet visi ūkininkai yra įsitikinę, jog gerai mėsai rinkos
> nėra ir čia tik iš manęs taip gerai perka, nes tik aš gerą mėsą tiekiu :)

visiskai ne taip yra. mielai tas ukininkas parduotu viska vienu ypu.
paprastai kalbant - jam nepasimoka, galiniam klientui irgi neapsimoka.
meginau, kalbejau su restoranais - pas juos lygiai tas pats kas
parduotuvej: px kokybe, svarbu kaina, o jau mes kazkaip islaushim. be
to, turi tokia nisha, kad pvz superalergiski zmones perka.
zmoniu perkamoji galia kolkas vis dar juokinga.