Tema: Re: 40..42" TV
Autorius: fenix@h
Data: 2017-12-12 15:44:10
2017.12.12 14:48, Bronco rašė:

> Tai kame klaida, jei aš taip ir sakiau, jog reikia pirkti tam kartui
> paruoštą mėsą steikams, o ne 5kg "geros jautienos" mėsgalius?

....ispjova siaip link 5kg netraukia, sakyciau 1-2 kg ribose visada buna,
mano patirtis 1.5-1.8kg, kas realiai yra suvalgoma 4zmoniu per
savaitgalini pasisedejima

> Aš ne mėsininkas, aš steikų valgytojas, todėl man steikų valgymo
> patirtis yra arba "nueini į restoraną ir valgai", arba "nueini į geresnį
> prekybos centrą ir nuperki iškart paruoštus steikui ir supakuotus
> jautienos gabaliukus". Kas ten tinkama, kas netinkama, kaip visa tai
> pjaustoma ir brandinama, man net neturėtų rūpėti. Būtent tame ir yra
> problema, jog viskas čia ne user friendly.

sekantis lygis: pats ismoksi paimt peili, atsipjaut ir issikept. arba
uzsimarinuot/brandint/vakuumuot ir t.t. nieko sudetingo siaip nera, bet
jeigu idedi i popierine dezute su ornamentais, pridedi krapu ir
petrazoliu su actu, aliejum (kas nesamone!) - va, prasau, hipsteriskas
produktas :)