Tema: Re: 40..42" TV
Autorius: Icetom
Data: 2017-12-11 19:54:31
Tai LT nėra steiko tradicijų, dabar tik į madą ateina, tai ir logiška, kad
nėra didelės pasiūlos.

Aš pvz. nors mėgstu karts nuo karto steiką sukirsti, bet man paprasčiau
kažkur paragauti gerame restorane. Va, pvz., būnant JAV, čia apsilankiau ir
labai skainiai sukirtau steiko:
https://wolfgangpuck.com/dining/cut-las-vegas/

Per LRT kažkada rodė dokumentinį filmą apie jautienos mėsą, tai vis kirba
mintis kur nors paragauti japoniško steiko.
http://www.lrt.lt/televizija/naujas_sezonas/24773
https://www.youtube.com/watch?v=WHofv0r7AXM

"Bronco"  parašė naujienų news:p0mf1d$8ji$1@trimpas.omnitel.net...

Tai būtent Bučeryje ir perku kai reikia geros mėsos steikams. Bet tada
kažką kalbėti apie "kosTmosus Olandijoje", kaip daro ROOTS, tikrai
neverta. Lietuvoje gaunasi tas pats ar net didesnis kosTmosas, plius tik
keli specializuoti taškai didmiesčiuose, o ne veik bet kuriame
normalesniame prekybos centre.