Tema: Re: 40..42" TV
Autorius: Kesha
Data: 2017-12-12 16:25:35
fenix@h wrote :

> taip. is esmes tik tas mechanizmas pagal ukininko/skerdiko pasiula.
> bet, visam pasaulyje yra visiskai tas pats: kai geras restoranas gauna
> kazkokia partija, tarkim juru gerybiu - visi etatiniai klientai yra
> informuojami, buna dienos akcijos, special menu ir pan.

> zmogau, gera mesa ir uzsaldyta kameroje yra visai neblogs sprendimas.
> tiesa, steikui nelabai, bet juk steiko kas savaite irgi nevalgai - vat
> ne tokioms vipinems mesoms patikrinta: befstrogenas, guliasai, nugarines
> kepsniai pilnai gali but paruosti mesa istrukus is kameros. max kiek
> [...]

tai šaldiklyje turiu dar aviuku kanopų, gal jau 1,5 metų ir nieko jos
nesikiria nuo pusės metų :)
Bet vėlgi, jei jau pirkt taip mėsa steikams ir dideliais kiekiais, tai
reikia:
a) pradžioje ją teisingai subrandint, taip min 30 dienų;
b) išporcijuoti;
c) staigiai sušaldyti (nu galima ir paprastai, nes vistiek neatsilaikys
jie ilgiau kaip pusmetį).
bet vistiek suintrigavai, reiks susisiekt kažkada ir pajamt bandomąją
partiją nugarinės :)