Tema: Re: Re:rusiskai dubliuota
Autorius: LB
Data: 2016-08-26 11:25:00
True detective - vakar pirmos dvi serijos
++, ne daugiau
ka=kaip Tvyn Pyks1 primena
betgi, yra du sezonai, dar nevertinu

apie kitka pakalbesim paskui
Black sails - visai nieko buvo, man tokie pseudoistoriniai patinka.
Vikings - tik prasukai epizodus, matyt ziurimas
Tudoru nemaciau, jei bordzijos lygio - liuks bus ka ziuret