Tema: Re: rusiskai dubliuota
Autorius: Bronco
Data: 2016-08-25 18:55:17
On 2016-08-25 16:57, Exx wrote:
> True Detective - 1 sezonas uber vaidyba, nežinau ar kažką geresnio esu
> vaidyboj matęs.

*****+

O apie antrą sezoną dar nieko negaliu pasakyti, nes tik vieną seriją
pažiūrėjau. Faktas tik tas, jog šito serialo sezonus reikia vertinti
atskirai vienas nuo kito, nes visai kita istorija ir kiti aktoriai.

*****+

*****

****

*****

> The Last Kingdom - dabar žiūriu - Vikings analogas, tik kiek, mano

jau bandžiau žiūrėt, bet kol kas nuomonės nesusidariau.

> The Walking Dead - arba praleidai , arba tokie nepatinka

** (nes tema nuobodi ir nuvalkiota, nustojau žiūrėt gal po kokių 5-6
serijų), bet kam patinka visokie filmai apie zombius, tai turėtų patikti
ir šitas.

> Mr. Robot

*** (kai siužetas būna suktas, visada gerai, bet kai jis būna dirbtinai
persuktas, tai minus viena * :))

> The 100 fantastika, bet juodai užkabino, su tokia gan keistai įdomia
> atomazga 3 sezone

** ( Šitą irgi nustojau žiūrėt po kelių pirmų serijų, todėl į mano
įvertinimą labai nekreipkite dėmesio, gal tikrai jis ten po to atsigauna
ir pagerėja. Pirmas įspūdis buvo ,jog tai eilinis fantastinis serialas
jaunimui).

> Stranger Things - toks visai vaikams su siaubo elementais. Susižiūrėjo,

*** Porą kartų net truputį baisu buvo :)

*** kaip serialas (***** kaip komiksas)

> Sense8

nemačiau

> Jessica Jones

** ir *** kaip komiksui

> Making a Murderer

nemačiau

****

****

*****+

> Spartacus - War Of the Damned ir Gods of the Arena

** (kažkokis muilas vaikams, tipo, komiksas istoriniais motyvais,
apipavidalintas 300 spartiečių filmo efektais. Kai išėjo 300 į
didžiuosius ekranus, tai tie efektai atrodė naujoviški ir originalūs,
bet seriale jie davė priešingą efektą - man tik sukėlė juoką. Na o bet
tačiau, serialas rado savo auditoriją, nes reitingas pakankamai aukštas).

> Black Sails

Su šituo yra niuansas, jog pirmi sezonai balansuoja tarp *** ir ****,
atskiras serijas tai gal ir ** galima įvertinti, bet kai istorija
įsibėgėja ir linksta link atomazgos, ten jau tvirtos ***** žvaigždės.
Prisipažinsiu, pats buvau antrame sezone sustojęs žiūrėt, paskui kažkaip
nebuvo nieko kito po ranka ir pratęsiau. Tikrai nepasigailėjau :)