Tema: Re: rusiskai dubliuota
Autorius: Exx
Data: 2016-08-26 09:44:29
On 2016.08.25 18:55, Bronco wrote:

> *****+
>
> O apie antrą sezoną dar nieko negaliu pasakyti, nes tik vieną seriją
> pažiūrėjau. Faktas tik tas, jog šito serialo sezonus reikia vertinti
> atskirai vienas nuo kito, nes visai kita istorija ir kiti aktoriai.

> *****+

> *****

> ****

> *****

> jau bandžiau žiūrėt, bet kol kas nuomonės nesusidariau.

> ** (nes tema nuobodi ir nuvalkiota, nustojau žiūrėt gal po kokių 5-6
> [...]
The Last Kingdom - galima drąsiai žiūrėti, nėra toks stiprus kaip
Vikings, bet vistiek kažkaip jau įdomu kuo čia baigsis :) 6 Serijas jau
pažiūrėjau, kol kas viskas ok su juo. Vis tik žiūriu, kad man reikės
prioritetus šiek tiek keisti ypač dėl Spartacus, kažkodėl galvojau, kad
bus kaip Rome. Imsime tada Tudorus. O Tudorai labiau vežantis serialas
ar vistik Bordžijos, nes šio irgi nematęs? Dėl "The 100" - tai
greičiausiai bus kaip "Black Sails", t.y. kuo toliau, tuo bus įdomiau, 2
sezonas išvis karštas ir taip iki 3 vidurio, o po to tokia keistoka
atomazga - truputi sunervino arba prajuokino, bet kazkaip visiskai
vaizdo nesugadino. Dėl The walking dead - pilnai sutinku, jau žiūriu,
kad žiūrėt, dabar net 6 sezono vis dar nežiūrėjęs.