Tema: Re: rusiskai dubliuota
Autorius: bambukas
Data: 2016-08-26 10:18:03
kaip čia pasakius- skoniai mūsų tai skirtingi ir rekomenduodamas tai kas
patinka man rizikuoju būti apšauktas kitokio skonio atstovų :)
man rodos visi sutiksit kad tikrai gerų filmų, tokių kaip "Karaliaus kalba",
Šnipų tiltas", "Admirolas" ar multikai "Ratatouille" ir "Inside out" daug
nepagaminama- na per metus vienas du šedevrai...
o tokiam paprastam pramogavimui neįtempiant smegenų man labjausiai tinka
https://www.youtube.com/
pasidalinsiu receptu su temos autoriumi, jei patinka filmai rusų kalba-
youtubės lapo apačioje nusistatyk rusų kalbą, nes tada youtubės paieška
ieškos tau vaizdo medžiagos įvardintos kirilica
ir tiesiog paeksperimentuok įrašydamas kokį nors raktinį žodį pvz.
detektyvnyj, voennyj, boevyk ar kriminalnyj serial ...
nustebsi- pasitaiko visai nieko serialiukų kuriuos norisi žiūrėti :)
patiko:
https://www.youtube.com/watch?v=Yuf5UrpA87M&list=PLurWdYCPbxCZyu5Qq4WdVitvrJVbrhgFb
dabar baigiu žiūrėti https://www.youtube.com/watch?v=roMmGr-_8Ac
ai tiesa dar- kad negaišt laiko įsitikinant jog filmas niekinis, verta
paskaityti žiūrovų atsiliepimus-
jei rašo kad "govno" tai greičiausiai taip ir yra :)

"LB"  parašė naujienų news:npmb3t$9j7$1@trimpas.omnitel.net...

o norisi ko? As irgi nerandu, ka naujo paziuret.
Pereinu prie IMDB 100 - nors jau matyti po kelis kartus visi