Tema: Re: rusiskai dubliuota
Autorius: Exx
Data: 2016-08-25 16:57:58
keletas filmų:

kažkokias tu čia senienas nusibodusias žiūri :)

Man "Įstrigę"

Sicario
Inglourious Basterds
Django Unchained
No country for old men
The wolf of wall street
The best offer

Serialai be tavo išvardintų:

True Detective - 1 sezonas uber vaidyba, nežinau ar kažką geresnio esu
vaidyboj matęs.
Fargo - abu sezonai uber irgi.
Sherlock
Narcos
Vikings
The Last Kingdom - dabar žiūriu - Vikings analogas, tik kiek, mano
nuomone, prastesnis vaidyba ir įvykiai labai jau staigiai rutuliojasi :)
The Walking Dead - arba praleidai , arba tokie nepatinka
Mr. Robot
The 100 fantastika, bet juodai užkabino, su tokia gan keistai įdomia
atomazga 3 sezone
Stranger Things - toks visai vaikams su siaubo elementais. Susižiūrėjo,
nors IMDB rating'as - visiška nesąmonė.

Nuspręsta tikrai žiūrėti, bet stovi eilėje

Daredevil
Sense8
Jessica Jones
Making a Murderer
Better Call Saul
Outlander
Tudors
Spartacus - War Of the Damned ir Gods of the Arena
Black Sails

Mintyse (ir jei bus laiko žiūrėti) - Marco Polo, Da Vinc'is Demons (1
sezoną sužiūrėjau visai neblogai) ir dar daugiau, kurių dabar ant greito
ir nepamenu.