Tema: Re: rusiskai dubliuota
Autorius: Exx
Data: 2016-08-26 10:33:33
On 2016.08.26 10:19, bambukas wrote:
> kaip čia pasakius- skoniai mūsų tai skirtingi ir rekomenduodamas tai kas
> patinka man rizikuoju būti apšauktas kitokio skonio atstovų :)
> man rodos visi sutiksit kad tikrai gerų filmų, tokių kaip "Karaliaus
> kalba", Šnipų tiltas", "Admirolas" ar multikai "Ratatouille" ir "Inside
> out" daug nepagaminama- na per metus vienas du šedevrai...
> o tokiam paprastam pramogavimui neįtempiant smegenų man labjausiai tinka
> https://www.youtube.com/
> pasidalinsiu receptu su temos autoriumi, jei patinka filmai rusų kalba-
> [...]

tarp kitko nurodyto žiūrėti serialo (kur patiko) komentarai tikrai žavi :)

увидел чадова смотреть расхотелось...
полная хрень а чадов дерьмо
Думалось поначалу, что-то интересное намечается...  Увы, детский сюжет
со взрослыми дядями и нянями!  Кто до такой фантастики додумался?!
Вестимо, что продюсеры с какими-то еще персонажами замутили. Ну не
актеры же!
Постановка америкрсов, смотреть противно дешевый фильм с участием няни
смешно, не тратьте время