Tema: Re: Oleduks
Autorius: monaxas
Data: 2016-01-03 19:24:33
O aš apie tinklus, pardavėjų žargonu "sistemas".
Ten ne pažodžiui kaip parašiau, bet finale tie santykiai į tai susiveda. Tinklams kompensuojama už vietas lentynose ir atsiskaito jie po realizavimo.

Gal Icetom plačiau pakomentuos, nes aš buitinėj technikoj tik vieno tinklo veikimą pažįstu, o tuos, kur pažįstu iš tiekėjo pusės - telikais neprekiauja.