Tema: Re: Oleduks
Autorius: Sniegas
Data: 2016-01-03 17:54:28
Nėra taip, kaip čia parašei. Būna, kai atveža sąskaitą ir joje būna parašyta
apmokėti per 3 darbo dienas nuo sąskaitos gavimo dienos. Čia kalbu apie
mažas parduotuves, ne tinklus.

"monaxas"  parašė naujienų news:n61ati$546$1@trimpas.omnitel.net...

Žiūrėk į visą tai taip:
prekybos centrai parduoda vietą lentynose, už kurią ima abonentinį mokestį.
Didmenininkas gamintojo lėšomis tą susimoka.
Čia taip grubiau, kad suprastum esmę.

yra daug niuansų, bet galų gale viskas susiveda į tai, ka paminėjau.

Jei į temą, tai prekybininkas sumoka pardavėjui, po to kai prekę parduoda.
Taip grubiai po 60 dienų.