Tema: Re: Oleduks
Autorius: monaxas
Data: 2015-12-30 21:22:26
Žiūrėk į visą tai taip:
prekybos centrai parduoda vietą lentynose, už kurią ima abonentinį mokestį. Didmenininkas gamintojo lėšomis tą susimoka.
Čia taip grubiau, kad suprastum esmę.

yra daug niuansų, bet galų gale viskas susiveda į tai, ka paminėjau.

Jei į temą, tai prekybininkas sumoka pardavėjui, po to kai prekę parduoda. Taip grubiai po 60 dienų.