Tema: Re: Oleduks
Autorius: mindis
Data: 2015-12-22 10:38:13
giliai klysti, nepazistu nei vieno kuris butu pirkes "gyvai".
absoliuciai nei vieno. Koks idiotas taip gali pirkt jei visada
garantuotai rasi tapati modeli pigiau e-shope + gauni galimybe grazint.
o grazint gali tekt tikrai, nes visokiu cloudingu tau jos pardavejas
nepripazins kaip garantini gedima, o nupirkes e-shope gali grazint be
jokios priezasties, arba - tipo netilpo i nisa sekcijoj, kaip truputi
per dideles kelnes ar batus :)
"gyvoj" krautivej gali tik nueit paziuret kaip tavo kandidatai gyvai
rodo, o ne pirkt.