Tema: Re: Oleduks
Autorius: Kesha
Data: 2015-12-23 13:00:32
Privalumų žinok nelabai randu, aš prie ekrano 150" iš 3 metrų atstumo
net nenoriu lenkimo... o ten jau žymiai turėtų būti didesnis vaizdo
"disbalansas" centre ir kraštuose.
Be to ir interjere kažkaip lenktas, tai nebent nišoje, kad nesimatytų
kraštų lenkimų, nes estetiškai, tai plokščias visais atvejais geriau
įsipaišo praktiškai bet kur (nors kokiam kampe kažkiek lenktas gal
geriau atrodytų... truputį).