Tema: Re: Oleduks
Autorius: trans
Data: 2015-12-22 10:09:50
neklystu, nebent dviprasmiskai uzrasiau. Dauguma perka gyvai arba bent
apziuri - tai faktas. Vargu ar kas nors perka telika vien pagal
popieriu. Taciau labai daug zmoniu mokanciu naudotis internetu pasirinke
modeli pasearchina kas siulo geriausia kaina. Ir aplamai "OLED kaina"
rodo kas yra musu rinkoj. Jeigu pardavejes neisivedes i savo svetaine
modeliu pats kaltas.

Beje avitelos puslapyje reklamuojamas sukurvintas 55" LG. Tai cia sis
yra paskutinis klyksmas? Gaila, kad man dabar nereik naujo teliko, nes
jau "jamimo" laikas uzsiteses 10 metu pagaliau atejo :)