Tema: Re: req: 65" LCD display (samsung DM65D)
Autorius: CodeC
Data: 2015-10-06 15:58:50
pakomentuok placiau 'apsidirbt galima' :)
cia geriau ar blogiau reiskia?
nemaciau gyvai dideliu monitoriu. gyvai esu mates iki 32". tai beveik
visi matyti rode koki milijona kartu geriau uz bet koki matyta TV.
tiesa, vienas LG monitorius su pigiu IPS buvo smarkiai nuvyles. esu
netgi grazines atgal viena del siaubingai netolygaus pasvietimo.
bet gal perlipus i 65" leveli kazkas keiciasi is esmes?