Tema: Re: req: 65" LCD display (samsung DM65D)
Autorius: CodeC
Data: 2015-10-05 14:47:31
On 10/05/2015 02:37 PM, budulis vulgaris wrote:

> Nu tai absoliuti dauguma tokiems dalykams naudoja tablet'us ir smegenų
> dėl to nesuka.

cia kaip pvz tik buvo. tuom norejau pasakyt, kad tas ekranas neapsiribos
filmu rodymu ir daznokai tarnaus kaip elementarus PC ekranas, rodys
statini vaizda, tekstus, peles kursoriu, langus ir pan.
dar neteko nei veinam pajungtam prie PC TV pamatyt dziuginancio vaizdo,
deja.

> O vat tiems dalykams nusiperka didelį TV, nesukdami pautų dėl to ar tas
> TV palaiko RGB ir ar tekstą gerai atvaizduoja.

blizgus ekranas irgi netrugdo? man jau vien to uztenka, kad rinktis
monitoriu, o ne TV. input lag, DP - irgi ne TV naudai. beto, monitorius
tiesiog patikimesnis daiktas, jis sukurtas 24/7 rodyt. todel ir kainuoja
kazkiek daugiau ir tiketina mazesne visokiu nesamoniu tikimybe vos tik
pasibaigus garantijai.

> kad juos kabintų už 3 metrų ir browsintų ar į newsus rašinėtų. Juos,
> imho naudoja pakankamai specializuotiems dalykams, greičiausiai
> visokiems brėžiniams, modeliavimams ir t.t. ir pan.

tu durnas. rimtai. 65" ir didesni FHD monitoriai daromi ziurejimui is
toli (salyginai). nepriklausomai nuo turinio.
esant tai pacia raiskai (FHD), nereikia 65" monitoriaus, kad parodyt
brezini, kuris su didesniu detalumu butu parodytas ant 27"-30" UHD
monitoriaus ziurint is metro atstumo, kas ir yra naudojama tikram,
rimtam darbui.
as tuo tarpu 'darbu' visai ka kita.