Tema: Re: req: 65" LCD display (samsung DM65D)
Autorius: KEdas
Data: 2015-10-05 12:13:47
Nieko aš nesiruošiau vartyti. Jei kažkas gamina, tai, matyt, kažkas ir
perka. Tik vat nesuprantu kam tokio keisto derinio gali prireikti, kai
paprasčiau, atrodytų, yra tiesiog atsisėsti arčiau mažesnio monitoriaus.
Todėl ir klausiu.
P.S. Sūnui dėl trumparegystės grėsmės daktarai uždraudė prie kompo
praleisti daugiau nei 20 minučių per dieną. O štai per didesnį nei 250cm
atstumą žaisti leido nors ir visą parą. Tai dabar sėdi bičas ir spokso į
42" telike su HD-ready raiška žaidžiamą WoT iš 2,5 metro atstumo. :)
Tavo tas pats atvejis?