Tema: Re: req: 65" LCD display (samsung DM65D)
Autorius: CodeC
Data: 2015-10-05 13:57:30
nu kodel tau taip rupi ka as ten darysiu su juo? browsinsiu, i newsus
rasinesiu gal :) filmus, koncertus ziuresiu. kodinimui laptopa turiu :D
gal kazkam 50" UHD smagiau nei 65" FHD ziuret - lai tokius ir perka. man
yra atvirksciai.
nori kazka pasakyt - taip ir sakyk, kad 65" and up FHD monitorius daro
isimtinai tik kvailiams ir tik tokie juos perka.
ka reiskia nesiseka? kad du kart nuejes i avitela ir topocentra
nenusipirkau kas papuole? ar kad pries pirkdamas spejau issiaiskint tiek
detaliu ir apie jas cia parasyt, kiek tau nei rupi nei gaunasi?