Tema: Re: req: 65" LCD display (samsung DM65D)
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2015-10-05 14:37:13
2015-10-05 13:57, CodeC rašė:
> nu kodel tau taip rupi ka as ten darysiu su juo? browsinsiu, i newsus
> rasinesiu gal :)

Nu tai absoliuti dauguma tokiems dalykams naudoja tablet'us ir smegenų
dėl to nesuka.

> filmus, koncertus ziuresiu.

O vat tiems dalykams nusiperka didelį TV, nesukdami pautų dėl to ar tas
TV palaiko RGB ir ar tekstą gerai atvaizduoja.

> kodinimui laptopa turiu :D
> gal kazkam 50" UHD smagiau nei 65" FHD ziuret - lai tokius ir perka. man
> yra atvirksciai.

> nori kazka pasakyt - taip ir sakyk, kad 65" and up FHD monitorius daro
> isimtinai tik kvailiams ir tik tokie juos perka.

Aš taip nemanau. Tik aš galvoju, kad 65" ir up monitorius gamina ne tam,
kad juos kabintų už 3 metrų ir browsintų ar į newsus rašinėtų. Juos,
imho naudoja pakankamai specializuotiems dalykams, greičiausiai
visokiems brėžiniams, modeliavimams ir t.t. ir pan.