Tema: Re: HDR ir 2015-u OLEDai
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2015-01-29 14:02:12
2015-01-29 12:53, Darenas rašė:
> Kaip prie ko, nori pasakyti, kad tapati daina daugiau bitraito - failas
> tokio pacio dydzio?

Prie ko čia bitreitas, ten tiesiog skambesys visai kitas.

> Irasas is studijos irasytas skaitmena ir irasytas i plokstele, is ploksteles
> geriau skamba?

Ne.

> Nereikia man tu dolbanu moksliniu terminu, zmoniskai paaiskinkit.
> Ar suprantu, kad tu paciu CD dar skirtingu buna, t.y. kokia kokybe jie
> irasyti.

Nesu aš garso režisierius, bet įsivaizduoju, kad viskas daroma maždaug
taip: yra padaromi kiekvieno instrumento bei vokalo įrašai. Juos tada
sudeda visus į vieną vietą, ką reikia pagarsina, ką reikia patildo ir
pan., t.y. atlieka masteringą. Tai vat, turėdami tuos vienodus pradinius
instrumentų ir vokalo įrašus, galutinį įrašą, skirtą CD ir skirtą LP
daro skirtingai. Iš čia ir atsiranda garso skirtumas.

> Beje, kas dabar cd klauso, nx jie reikalingi - jau pasenes reikalas.... as
> labiai kalbu apie mp3 ar flac vs plokstele.

Nu o tai tie mp3, flac tipo ne iš CD padaromi?