Tema: Re: HDR ir 2015-u OLEDai
Autorius: Sniegas
Data: 2015-01-27 21:32:06
Aš vakar parduotuvėje gyvai apžiūrėjau LG 55" OLED ir LED LCD televizorius.
Mano akiai jokio skirtumo tarp jų nėra. Ir tas, ir anas rodo pakankamai
gerai. O ir kaina neypatingai skiriasi - OLED 2500 svarų, LED LCD UHD apie
1750. Ir susidariau tokią nuomonę - dabar pirkti didelį HD televizorių -
pinigai į balą. Geriau po pusmečio nupirkti UHD. 60" HD iš 2,5 metrų atstumo
matosi pikseliai. Aš norėjau 65" pirkti, bet apsigalvojau ir pirksiu 55"
UHD.