Tema: Re: HDR ir 2015-u OLEDai
Autorius: Darenas
Data: 2015-01-29 12:52:12
Kaip prie ko, nori pasakyti, kad tapati daina daugiau bitraito - failas
tokio pacio dydzio?
Irasas is studijos irasytas skaitmena ir irasytas i plokstele, is ploksteles
geriau skamba?
Nereikia man tu dolbanu moksliniu terminu, zmoniskai paaiskinkit.
Ar suprantu, kad tu paciu CD dar skirtingu buna, t.y. kokia kokybe jie
irasyti.
Beje, kas dabar cd klauso, nx jie reikalingi - jau pasenes reikalas.... as
labiai kalbu apie mp3 ar flac vs plokstele.

px nesigilinam, man ziauriai nesvarbu tai...

Darenas