Tema: Re: HDR ir 2015-u OLEDai
Autorius: Kesha
Data: 2015-01-28 22:29:04
Kur makaronai, kad nermatau 1,5 mm dydžio atskirų taškų iš 3 m ant 3
metrų pločio, ar kur?
Nusipirk ruletę ir pamatuok tiksliai iš kiek ten pradedi matyti
atskirus pikselius (aišku jei kalba neina apie viena šviečiantį pikselį
juodame fone, nes tada praktiškai prie bile kokios rezoliucijos ir
atstumo matysis), o tai prieš tai 2,5 m, dabar 2m, tai gal ten išvis
buvo 0,5m?