Tema: Re: HDR ir 2015-u OLEDai
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2015-01-28 15:50:57
2015-01-28 14:03, Darenas rašė:
> Tiesa butu gerai, kad kada paziuretum i normalu led kur nera plemu ir
> ekranas juodas nepilkas...

Tai, kad nepasisekė man tokių rasti. Parekomenduok man 55" nepilką ir be
plėmų LCD. Už 1200-1300.

> Cia kaip tiems, kuriems vis dar plokstele geriausia atkurima turi.... :)

Taip, skaitmeninis formatas suteikia milžiniškas galimybes garso
kokybei, bet realybė yra tokia, kad dėl tų sumautų "garso karų" dabar
muzika į CD ar kitus skaitmeninio platinimo formatus masterinamas taip,
kad apie kokybę ten sunku kalbėti. Tuo tarpu į plokšteles ta pati muzika
sumasterinama visai kitaip ir rezultate labai dažnai plokštelės, nors ir
turėdamos potencialiai žymiai mažesnes galimybes, skamba geriau nei CD...