Tema: Re: HDR ir 2015-u OLEDai
Autorius: Darenas
Data: 2015-01-28 14:02:41
Tiesa butu gerai, kad kada paziuretum i normalu led kur nera plemu ir
ekranas juodas nepilkas... Nes kai lyginat hiend plazmas su low end led, tai
taip ir gaunasi, saves apgaudinejimas. Vsiada galvojau, kad plazmas pirko
del vaizdo kokybes, ne del lemu nebuvimo ir panaisiai. nu bet px.
Plazmininkui niekaip neirodysi, kad plazma turi daugiau minusu nei pliusu ir
kad todel jas iseme is gamybos...
Cia kaip tiems, kuriems vis dar plokstele geriausia atkurima turi.... :)

Darenas