Tema: Re: palydovin? tv
Autorius: marijonas
Data: 2015-01-22 11:40:59
cia pvz:

http://cpn.canon-europe.com/files/education/technical/progressive_video/caption_003.jpg

gal is jo pagaliau pavyks suprasti is kur atsiranda interlaced pranasumas
dinaminiame vaizde?

atitinkamai ir kokie trukumai.

o del deinterleisingo, tai tv gamintojai gali pasimokyti is VLC kaip
teisingai deinterleisinti ir problemu bus maziau.

On 2015-01-21 22:31, marijonas wrote:
> Kuris is tu metodu ateityje dominuos man visiskai vienodai. Filmuodamas
> naudoju arba viena arba kita, priklausomai nuo to, ka filmuoju. Nes
> suprantu
> tarp ju skirtumus. O tokiu postu "interlaced turi mirti nes nezinom kas
> tas
> yra" as nesuprantu.

Va būtent tu nesupranti skirtumo. Niekaip nepagauni esminio momento, kad
iš puskadrių nebeįmanoma tiksliai sudėti pilno kadro, nes tai ne to
pačio momento puskadriai - objektas jau pajudėjęs. Todėl interlaced
signalas normaliai atrodo tik ant crt monitorių, kurie ir vaizduoja
puskadriais. O šiais laikais nebeturi jokių pranašumų ir dar naudojamas
tik dėl senos įrangos ir senų standartų.