Tema: Re: palydovin? tv
Autorius: marijonas
Data: 2015-01-21 18:50:57
o kas tame linke lyginama? 25i su 50p? ar ne atvirksciai reikia lyginti? ir
kaip lyginta - matematiniai teoriniai skaiciavimai ar faktinis vaizdas
televizoriuje? statiniai ar dinaminiai vaizdai lyginti?
nepanasu niekaip i kazkokia rimtesne analize, kuriu buvo daryta.

abu metodai turi savo trukumu privalumu, siandienineje situacijoje gal ir
progresive geriau, del naudojamu televizoriu technologiju, kompresijos
algoritmu, ir 24 fps filmu, bet ne del cia rasinejamu veju apie "puse
rezoliucijos pas interlaced".

t.y. kol ziurimas vaizdas is 24 fps pirminio saltinio ant dabartiniu TV,
progresive turi savu privalumu, bet situacija gali keistis jei atsiras
poreikis didesniems fps (t.y. ne kino, o realistiskesnio vaizdo), tai ten
jau interlaced privalumai. kaip ir kiti interlaced pliusai:
http://en.wikipedia.org/wiki/Interlaced_video#Benefits_of_interlacing

"Icetom"  wrote in message news:m9og2i$ke6$1@trimpas.omnitel.net...

> Linke vizualiai parodyta kas yra puskadriai.
> Kol to nesuprasi tolimesne diskusija neturi prasmes.

Vyrai, buvau gi įmetęs nuorodą į objektyvius paskaičiavimus kiek yra
detalumo vienu ir kitu atveju (žr. lentelę paskutiniame puslapyje):
http://www.sisveltechnology.com/files/3Dresolutionevaluation.pdf