Tema: Re: palydovin? tv
Autorius: Icetom
Data: 2015-01-21 21:33:21
> o kas tame linke lyginama?

Paskaitykite apie vertikalią ir horizontalią raišką ir suprasite.

> 25i su 50p? ar ne atvirksciai reikia lyginti?

Tokio kaip 25i nėra. Yra 1080i50=50 puskadrių=25 k/s arba dar gali būti
1080/25p arba 1080/50p = progresyvių 25 ar 50 k/s.

> kaip lyginta - matematiniai teoriniai skaiciavimai ar faktinis vaizdas
> televizoriuje? statiniai ar dinaminiai vaizdai lyginti?

Galima net neskaičiuojant, o pažiūrint gyvai per rimtesnį PDP monitorių.
Deinterleisingas sudėtingas procesas, o kur dar kokio įmaišyto turinio su
kitokia kadrų kaita atitaikymas  - visada detalumas bus prastesnis+lys
klaidos kaip pamirgėjimai ir pan. Be to minėjau, naujausiose gairėse bt.2020
nebelikę pakaitinio signalo - tik progresyvus.

Pakaitinio signalo privalumas tik vienas - reikia mažesnio pralaidumo, užima
mažiau vietos. Viskas, daugiau aš ten nematau nieko verto dėmesio.