Tema: Re: palydovin? tv
Autorius: Cube
Data: 2015-01-22 00:49:18
On 2015-01-21 22:31, marijonas wrote:
> Kuris is tu metodu ateityje dominuos man visiskai vienodai. Filmuodamas
> naudoju arba viena arba kita, priklausomai nuo to, ka filmuoju. Nes suprantu
> tarp ju skirtumus. O tokiu postu "interlaced turi mirti nes nezinom kas tas
> yra" as nesuprantu.

Va būtent tu nesupranti skirtumo. Niekaip nepagauni esminio momento, kad
iš puskadrių nebeįmanoma tiksliai sudėti pilno kadro, nes tai ne to
pačio momento puskadriai - objektas jau pajudėjęs. Todėl interlaced
signalas normaliai atrodo tik ant crt monitorių, kurie ir vaizduoja
puskadriais. O šiais laikais nebeturi jokių pranašumų ir dar naudojamas
tik dėl senos įrangos ir senų standartų.