Tema: Re: Pratesimas
Autorius: Mindaugas
Data: 2009-06-07 14:16:41
Sveiki,
Gavau vakar ir as Asus 4850, atejo su ju firminiu VDI->HDMI kabeliu, bandau
prijungti prie panasonic plasma, nu nera garso nors nusisauk, jau visa para
vargstu. Per ta pati laida pajungus popcorn'a garsas veikia. Reiskia paciame
kompe problema. Pas mane XP, kol neinstaliavau realtec draiverio isviso
nebuvo HDMI sound irenginio, instaliavus realteck atsirado toks "ATi HD
Audio rear output" taciau ji nustacius joks garsas telike nesigirdi. Ar kas
nors yra ati 48xx per HDMI garsa paleides, ar cia jau butina i Vista
pereiti?

Mindaugas