Tema: Re: PC to LCD TV audio (tesinys)
Autorius: pow
Data: 2009-05-29 11:16:27
hey zhmogau pas mane lygiai lygiai ta pati problema.. jau kuri laika
kamantinejausi, bet priejau ishvados, kad reikia tinkamo hdmi adapterio..
pas mane radeonas hd 3850 gigabyte, ir man i dezhe neidejo adapterio, nors
jis ten ir turejo buti, nufiso gaizhej.. nu bet ne esme.. dabar kai man jo
prireike, gavau paprasta geltona kazhkoki adapteri be jokiu uzhrashu apart
hdmi.. ir va viskas tas pats kas pas tave.. paprasciausiai tavo teliko kaip
devico neatpazhysta kaip HMDI, o atpazhysta kaip DVI... pazhiurek catalyste
pamatysi.. prisegu paveiksliuka..
tai vat..
pasiskolinau pas draugeli adapteriuka nuo gigabyte radeon hd4850, toki pilka
tvarkinga, su uzhrashu ati radeon graphics.. idejau per ji - ish karto
garsas, vaizdas... catalyste telikas - HDMI..
thats the point..
tai dabar ieshkau tokio adapteriuko, nes draugui paciam jo reikia... bet jau
lygtai radau.. :)