Tema: Re: PC to LCD TV audio (tesinys)
Autorius: Icetom
Data: 2009-05-28 12:02:02
Galiu atsakyti, kad pavyko ant savo TV (Samsung LCD TV LE26R71BX). Gerai,
kad HDMI laido ilgio užteko patikrinimui :) VGA: Gigabyte HD4870 512 MB.
Tvarkyklės: Catalyst 9.5. OS: Vista Ultimate 64 bitų. Garso plokštė: Audigy
2ZS su naujosiomis tvarkyklėmis.

Vaizdas yra, garsas yra (buvau neteisus dėl to). Mano kompe yra 9.5
Catalistu versija. Papildomai realtek garso tvarkyklių nebuvau instaliavęs.
Pajungus HDMI, garso paleidimo įrenginiuose HDMI paliko aktyvus ir rodė, kad
veikia stereo režimu.

Desktop garsa ok, garsa žaidimuose ok, filmuose ok (tik reikėjo visur
nustatyti stereo režimą). Dar ką pastebėjau, kad leidžiant DVD ar Blu-ray
diskų kopijas iš kompo per Total Media Theater 3 suveikia matyt
antipiratavimo apsauga, nes nerodo vaizdo. Per MPC Classic vaizdas yra :)
Pajungus per DVI tokio finto nedaro TMT 3 :)

YZF, gali būti, kad tavo VGA plokštė neteisingai aptinka TV (ne iki galo).
Koks tiksliai tavo Sony modelis - X4500? Nenoriu tikėti, kad Sony TV kaltas.

Pabandyk išinstaliuoti Catalistus (pilnai) ir tas Realtek tvarkykles. Tada
gal dėl visą ko perkrauk kompą. Ir iš naujo instaliuok Catalistu 9.5 versija
be Realtek.

Kokia garso plokštė tavo kompe - integruota ar atskira?