Tema: Re: PC to LCD TV audio (tesinys)
Autorius: YZF
Data: 2009-05-28 21:41:23
Dabar zaidziau su driveriais.

1. Isinstaliavau realteko hd audio driverius - pasikeite ikona bet vistiek
unplugged.
2. Isinstaliavau pilnai catalysta, perkroviau kompa ir pries instaliuojant
senesne catalysto versija, paziurejau i playback devices:

HDMI ikona aktyvi, rodo telika, gali uzdeti set as default, paleisti testa,
bla bla! Bet paleidus testa, zalias stulpelis sokineja taciau telikas garso
jokio neduoda.... bet ikona jau nepilka. Visa tai neesant jokiems ati
driveriams instaliuotiems. Vista pati kazkaip pasigavo HDMI audio
devaisa....bet kaip sakau garso ner. Neinstaliuodamas catalysto, iskarto
ivariau realteka, pasikeite ikona, patapo neaktyvi. Isemiau realteka - vel
aktvi bet be garso.

Tada bandziau instaliuoti senesnius driverius (8.2) bet jie visai
neinstaliavo tai gryzau prie 9.5 Tik paleidus9.5 instaliacija, ir ja
uzbaigus, vel Playback Devices Ikona neaktyvi su defaultiniu ATI HDMI
uzrasu...nieko keisti negaliu.

Dabar bandysiu ideti visa ati korta i kita kompa, paziuresim kas gausis.

Onboard sound motinineje nuo pirmu dienu buvo visa laika isjugtas.

Kontaktai O.K.