Tema: Re: PC to LCD TV audio (tesinys)
Autorius: Icetom
Data: 2009-05-28 22:22:26
Bet vaizdą rodo pajungus per HDMI visais minėtais atvejais, tik garso nėra,
taip?

O nebandei dar garso dažnį iš 48 kHz pakeisti į 44.1 kHz HDMI nustatymuose
(garso paleidimo įrenginių panelėjė)?

X-Fi Fatality garso plokštės naujausios tvarkyklės (berods balandį paskutinį
kartą buvo išleistos)?

Man tik tokie dalykai ateina į galvą dabar:
1. Nvidia chipsetas motininėje ką nors knisa protą. Naujausios chipseto
tvarkyklės?
2. HDMI prietaisai (VGA ir TV) vienas kitą ne iki galo atpažįsta. Skaičiau
kažkur forumuose - būna ir HDMI prietaisų nesuderinamumas.
3. Club3d VGA biosas prastas (?)

Daugiau kaip ir nematau dėl ko neturėtų veikti.