Tema: Re: PC to LCD TV audio (tesinys)
Autorius: Mindaugas
Data: 2009-05-29 13:14:55
Noriu paklausti cia bediskutuojanciu dar vieno dalyko, AVS forumuose
skaiciau, kad ta pati problema su garsu pajungiant ATI4xxx serijos kortas
prie nauju receiveriu (yamaha 663/ onkyo 606, denon 1909), tik ten pernykste
diskusija, dar apie catalyst'us 8.11 ejo kalba. Mano klausimas, ar kas nors
is cia esanciu yra padares toki sujungimaper HDMI: ATI4xxx->AV->TV