Tema: Re: Ar verta pirkti TV su 3D?
Autorius: DasI
Data: 2014-02-18 23:14:08
On Tue, 18 Feb 2014 16:25:58 +0200, Kesha wrote:

> pagal tokią logiką, interlacinto vaizdo irgi 2x mažesnė rezoliucija...
> ;P
Radai ka palyginti. Tai dar pasakyk, kad nera skirtumo tarp interleisinto
ir progresyvinio vaizdo. Sheip rezoliucija ten kaip ir nenukenchia, bet
uzhtai nukenchia dazhnis. Letam vaizdui dazhnis kaip ir ne taip svarbu,
bet va kai yra judesys - tada ir pasijauchia.
3D logika man nelabai panashi: aktyvus kas tam tikra laika rodomas vaizdas
kiekvienai akiai pakaitomis, t.y. savo momentu kiekviena akis mato FullHD
vaizda, ir smegenys ji sulieja, kai tuo tarpu pasyvus vienu metu ekranas
padalinamas i dvi dalis(paprastai eilutemis, kas antra) ir viena akis mato
tik puse eiluchiu, aishku smegenys visa tai sulieja, bet jau rezoliucija
nepilna. Kitaip sakant jei vienai akiai ish shaltinio turi 1080 eiluchiu,
tai nori ar nenori, tik puse ish ju telikas parodys.