Tema: Re: Ar verta pirkti TV su 3D?
Autorius: Mr.Green
Data: 2014-02-18 07:36:37
Tu gal persišviesk galvą, nes toks jausmas, kad pas tave ten kirminų
užsiveisę. Net nenoriu tokiam dundukui kažką įrodinėti, gaila laiko, vis
tiek nesuprasi.

"Xeen"  wrote in message news:ldtr62$evh$1@trimpas.omnitel.net...

va man idomu kuri smegenu vingi issitiesinai, kad tik dabar supratai kad
tv 3D tau kazkas stebuklingo? negi iki tol nematei realaus trimacio
vaizdo be teliko ir papildomu priemoniu? :)

smegeneles pamegink ijungti, tai gal tada pamatysi daugiau nei iki siol.