Tema: Re: Ar verta pirkti TV su 3D?
Autorius: monaxas
Data: 2014-02-18 13:11:39
Ta pati informacija 540 tik su poslinkiu akiai. Nežinau kaip tau, bet man iš
arčiau tikrai matosi, kad eilučių mažiau.
O į akį paduoda tos pačios pusės obuolio vaizdą tik skirtingoms akims, taigi
obuolio gaunasi tik pusė.

Aš nepropaguoju aktyvaus 3D, bet pasyvų, mano nuomone, reikia traktuoti kaip
1920*540 raišką.