Tema: Re: Ar verta pirkti TV su 3D?
Autorius: marijonas
Data: 2014-02-18 15:17:14
 "Icetom" <kkk@kkk.lt> Wrote in message:

> 1. Bet PDP ir LCD sukuria vaizdas skirtingais metodais...
> 1.1.. Pa?i? ekran? reakcijos laikai visi?kai skirtingi...
> 2. I? Displamate tinklalapio susidaro ?sp?dis, kad jie nepatikrino detalumo,
> rai?kos nustatymo. O betkoks rim?iau u?siimantis vaizdo tyrin?jimu, pasakys,
> kad gamintojai m?gsta kai kuriuose profiliuose padidinti neatjungiamai
> detalum? ar ?iaip globaliai pagal nuytl?jim? u?a?trinti vaizd?. Pvz., net
> Panasonic ST60 turi tok? profil? "Pasirinktas". Kas apiendrinus buvo
> nesuvienodintos testavimo s?lygos... Ir man tai nebe nepriklausomas
> [...]

tai problema pasirodo, kad netestavo plazmos ir kad profilis
 negeras buvo parinktas?
o juk tikslas buvo atsakyti i vieninteli aktyvaus 3d argumenta -
 rezoliucijos itaka.
ir atsakyta buvo labai aiskiai - su vienodais nustatymais,
 pasyvaus raiska didesne.
net jeigu tv butu sureguliuoti naudingiau aktyviems (o as netikiu,
 kad profilio keitimas butu padejes), nepamirsk kad aktyviems dar
 pradziai reiketu pasivyti pasyvius, jau nekalbant apie mistines
 "puse rezoliucijos" ir pan.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://www.piaohong.tk/newsgroup