Tema: Re: Ar verta pirkti TV su 3D?
Autorius: Icetom
Data: 2014-02-18 16:32:05
> tai problema pasirodo, kad netestavo plazmos ir kad profilis negeras buvo
> parinktas?

Taip, PDP geriau susitvarko naudojant aktyvią technologiją ir todėl, turėjo
būti įtraukta į tą "tyrimą", mano nuomone.  Dėl profilio -> išmok suprasti
dėstomą mintį-> patikrinti, sakiau reikia viską, o ne tik pasižiūrėti ar
visas video signalas ateina (kaip, kad buvo galima suprasti iš tyrimo
teksto).

> o juk tikslas buvo atsakyti i vieninteli aktyvaus 3d argumenta -
> rezoliucijos itaka.

Dabar dar kartą perskaityk ką parašei ir pagalvok kiek įtakos turės
respondentams pasirenkant, kas detaliau rodo kai vienas TV, pvz., bus su 0
detalumo reikšme, o kitas su, pvz., +25... Tam bazinis visavertis
sukalibravimas ir turi būti padaromas, kad suvienodinti sąlygas visiems
"dalyviams" ...

> net jeigu tv butu sureguliuoti naudingiau aktyviems (o as netikiu,  kad
> profilio keitimas butu padejes),

Tai jau sąmokslo teorijos prasidės :D. Tai gi jau pateikiau iš praktikos
kaip būna su profiliais ST60 pavyzdžiu. Na netikėk toliau :).

> nepamirsk kad aktyviems dar pradziai reiketu pasivyti pasyvius, jau
> nekalbant apie mistines  "puse rezoliucijos" ir pan.

Kalbant apie vaizdo detalumą tai atvirkščiai, patogumas ir pan. jau labiau
pasyvių pusėje.