Tema: Re: Ar verta pirkti TV su 3D?
Autorius: Mr.Green
Data: 2014-02-17 12:40:54
Atėjai ir pavėmiai.
Aš asmeniškai specialiai pirkau televizorių, kad būtų 3D, o tu čia skiedi
nesąmones. Pensininkams kaime gal ir nereikia 3D, bet vieną kartą pamatęs,
kaip 3D rodo pojūčių nepamirši visą gyvenimą ir tikrai pirksi TV su 3D.
Ponas QQtis gal niekada gyvenime 3D nematęs, kad čia nesąmones rašinėja. O
gal tamsta vienaakis esi? Tada suprantu, kodėl tamstai 3D nereikia. Sekantis
mano TV bus ne mažesnis, kaip 55" ir būtinai su 3D. Pažiūrėk Londono
olimpiados atidarymą/uždarymą 3D, tada suprasi, kas tai yra.

"kukutis"  wrote in message news:ldqv30$lsg$1@trimpas.omnitel.net...

Manau, jog tas 3D nera reikalingas dabartiniu metu zutbut, o labiau palikta
siaip
galimybe pasinaudoti. Nemazai jau kiti atsake apie 3D. Jis neturetu buti
pirminis
kriterijus rinktis televizoriu. Beje, pats gerai pagalvokit, ar tikrai nori
dideles istrizaines LCD tv, kuriame matytusi netolygus ekrano pasvietimas.